4 comentaris:

clarinha ha dit...

Oooooooooooh ! Quina costa més xula ! Ja hi ha ganes de platgeta i de solet.........buenu, el meu primer bany al mar va ser a principis de maig...jejejeje Això això dic jo també, QUE BÉ QUE VIUS !!!!!!!!! No paris !!!!! Petons rodons!!!!

m ha dit...

Clarinha, ets la meva fan numero 1, tia, el meu blog s'agunata gracies a tu... jeje. Mil petonets, quadrats, ale. En breu fotos noves, que ja toca!

Anònim ha dit...

Martinha!!!!!!!!!!!!!!!!

Que sàpigues que jo també sóc un fan del teu blog, eh???? Però hi trobo a faltar una mica de bikinis....que no fa sol aquí, o què????jejejeje

Vinga a afegir fotos noves que això s'ha d'animar i ens has de fer molta molta molta enveja!!!!!

A gaudir de l'illeta, de les balenes(vaig fer un bassal de baba al veure-les que tela...), del hippie del "jefe" i dels llops de mar que busquen festa a cada port....i d'això en dius treballar!!!!! Quin morro!!!!

Cuida't molt i un petonàs ben i ben gros!!!!!
Rogerinho

clarinha ha dit...

Ui ui ui......i on hi ha una cabina ??????? però encara existeixen ???? jejejejejeje en serio que no sé on tinc la més properaaaaaaaa ! que moderna m'he tornat ! Ho veig complicadillo però a veure a veure, serà com una aventura !!!!!!!!! Jo avui fins les 17:30 h catalana seré a casa.....si vols trucar-me tu....
Vinga, aquesta moral amunt amunt !!!!!!!

Muak muak muak