Endevineu quina és la meva!












10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei ninha Martinha!!!!!!!!!!!!!!!

Per fi fotos amb una mica de substància.....què xules!!!!Deus estar flipant cada dia....quina enveja que fas........però enveja sana, eh????

I que quina és la teva foto?????? Jo voto que la teva és la de l'illa.....és que està un pèl torta i no sé perquè fa sospitar....jajaja

Vinga molts i molts ànims aquí baix i fins ben aviat...que pots estar ben segura que vindré a veure't!!!!És una amenaçaaaaaa!!!!!!!

Cuida't moltíssim!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo ho sé! Jo ho sé! Hi ha premi? Que es guanya si s'endevina? Un viatge a Horta amb els gastos pagats? Nao é? Nao é?

Anònim ha dit...

No et vas mullar amb la ballena???

m ha dit...

com que per fi fotos amb substáncia Roger?????????????? i no, error. sigue provando...

clarinha ha dit...

la teva foto és la del banc de peixoooooooooooooooo !

Clarinha

Anònim ha dit...

Quan vaig veure-ho escrit vaig saber que em diries alguna cosa de la "substància".....jajaja

No et pensis que no m'han agradat les altres fotos, eh??? Que fins ara han estat molt distretes..... no sé perquè em vénen al cap les de busco a JAQ's.....

Em referia a bitxos grossos...i és que ja tenia ganes de poder canviar el meu fons de pantalla!!! Ja començava a pensar que les guardaves per publicar directament al National Geographic!!!!!
Molt xules totes, o sigui que sigui quina sigui la teva foto......tela!!!!

Anònim ha dit...

Jo estic d'acord en que les fotos són una passada, molt espectaculars. Pren nota: Concurs fotogràfic internacional del National Geographic (mira-ho a la seva web), fes-me cas i envia fotos marines!
T'estimoooooo!!! t'enyoroooo!!!
Blank

Anònim ha dit...

la teva és una de les fotos de la cua de balena?
Blank

m ha dit...

Jolin, no pot ser que no l'encerteu.. (ja veig que em sobrevaloreu com a fotografa) la meva es la més lletja, home!

clarinha ha dit...

Ei ei ei ! Volem saber el resultat del concurs !!!!!!!! Algú l'ha encertat o què ??? I el premi.....