Mirades... us hi trobeu?

















8 comentaris:

Unknown ha dit...

martitabonita!

jo, com que no em veig l'ull, no m'hi trobo... i es que no recordo que me la fessis la foto!!!!

umpetónina!

joan ha dit...

canta guapi!!!
em sembla q el tercer de dalt esquerre o el tercer d'abaix esquerre...vaig bè o no meduseta??

Anònim ha dit...

Carai! Impresionant i perturbador a l'hora! Estàs feta tota una artista!

Anònim ha dit...

no sé..... la 5ª de la dreta començant per dalt??? ;-)
MARTA C.

Anònim ha dit...

Ups, jo no m'hi trobo, tinc uns ulls tant del montón que m'és difícil identificar-me....hi sóc en serio ???

Clara

m ha dit...

A veure.. bionenes: Vane 1a fila Esquerre/Tona 2a fila E/Montse 4aD/Blanch 5aE.. joder, Bitxa i Codina, les uniques que us busqueu no us tinc... no pot ser! Jordito, tu no et vas deixar pasarell, però l'Anneta sí... Xevi 8a fila esq. Canyes tampoc et tinc..conclusió, haurem de quedar per fotografiar aquests ulls que falten...!!!!

Unknown ha dit...

protesto!!!!

jo demanan-te siusplausiusplausisuplau que em fessis la foto..




... i tu que no i que no!!!


petons!

JuMo ha dit...

Ei Marta!!!
Ostres... sóc la Judit Moncunill...!
Tia, m'he topat amb el teu blog de casualitat i m'ha fet motla ilusió!
Fa un temps immemorial que em pregunto per on deus parar!
Bé, jo no estic molt per manresa però sempre penso que hi ha gent que t'acabes trobant i en canvi, amb tu no ens trobem mai, oi?!!
Bé, m'he permès el luxe de mirar algunes fotos del teu blog :o/
(Oh! ara ja està fet!) No em culpis pel "descaro", és que tens fotos MOLT BONES i no ho he pogut evitar. Diguem que això m'ha donat la resposta de perquè no ens veiem mai... Alguns viatges interessants... UAU Que bé!!
M'ha agradat molt veure't en alguna foto! Estàs estupenda, com sempre, jeje ;) és fantàstic...!
Ara per ara no tinc blog... tot i que és l'assignatura pendent de fa temps, així que com a molt puc donar-te el meu correu: judit.moncunill@gmail.com ...
Nina! Espero que vagi tot molt i molt bé, i si vols estem en contacte!

1 besitoooo (des de Lleida)

Ju